:: menu ::   Retra Sp. z o.o. - Zarządca Nieruchomości
 
   
 
 
 
Logowanie do IOK
Zasady

Deklarujemy ścisłą współpracę z Zarządem Wspólnoty w celu poprawy stanu technicznego budynków, obniżenia kosztów eksploatacji i realizacji podjętych uchwał oraz zapewniamy pełną kontrolę Zarządu nad finansami Wspólnoty.

Umowę z Administratorem zawiera Zarząd Wspólnoty - uchwała Właścicieli lokali nie jest wymagana.

Każda Wspólnota ma swojego Administratora, który zajmuje się wszystkimi jej sprawami, dzięki czemu zna na bieżąco zagadnienia i problemy konkretnej nieruchomości, a z drugiej strony - jest imiennie znany wszystkim Właścicielom we Wspólnocie.

Zapewniamy stały kontakt telefoniczny, faksowy i poprzez pocztę e-mail z działem administracji, w tym całodobowy telefon na wypadek zaistnienia sytuacji awaryjnej.

Wszelkie rozliczenia finansowe, w tym wpłaty zaliczek Właścicieli, są dokonywane poprzez rachunek bankowy Wspólnoty.

Księgowość Wspólnoty prowadzona jest przez wykwalifikowaną i doświadczoną Księgową, przy wykorzystaniu profesjonalnego oprogramowania stworzonego z myślą o obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych.

Właściciele mają na każde żądanie wgląd w dokumentację finansową Wspólnoty.

 
   
    Retra Sp. z o.o. ©  projektowanie stron usługi informatyczne - mpps